Granny ki Train Chura Li😂 | Granny 3 Train Escape

ਨੂੰ ਪ੍ਰਕਾਸ਼ਿਤ ਕੀਤਾ ਗਿਆ 13 ਅਕਤੂਬਰ 2021
Finally Escaped Granny and Grandpa's house in Granny 3.

Instagram ► triggeredin...

Facebook ► realtriggere...

Other Channel ► www.youtube.com/triggeredinsaan

Discord ► discord.gg/liveinsaan

Twitter ► triggeredinsaan

About Me ► My name is Nischay Malhan. I'm from Delhi and I'm an engineering student. Now I am pursuing youtube Full Time. I make family friendly clean comedy Gaming videos on this channel for everyone to enjoy with their family. You don't need earphones to watch my videos😂

Thanks For Reading😘

ਟਿੱਪਣੀਆਂ

  • Play Pacify plz And make part 3 of Granny Plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

  • Thanks for 170 krwadiya ab 180 ka target karva do please( Grapes gamer bhi)

  • Granny reach khelo vo bhi he granny geci but granny us game me rech hoti he

  • Very funny

  • Nice

  • I want do play minecraft with you

  • Granny 3 Extreme Mode

  • 2:44 to 2:56 best 👌 part🤣🤣🤣🤣

  • wow

  • U should play Roblox and make videos on it. It's an OP GAME PLEASE MAKE A VIDEO ON IT

  • The only youtube who plays horror game with another level of fun

  • LIVE INSAN

  • Live isine

  • HALLO

  • Bahiya can you see that when you take teady that time granny's eyes 👀 come red yes na

  • 😔😔😔😔😔😔😔

  • U can hide inside the dining table

  • 4:54 any one notice its naruto theme

  • Play. Night. Will. Mode. Please play

  • Aur bhai reply doge 🤣

  • Play squid game

    • Plsssssssss

  • Pro gramer

  • I am your fan you are so cute

  • 6:16 2😂

  • 5:20😂😂

  • 😂😂😂

  • Are bhai comment padhte ho ki na

  • You are a noob mythpat has 1.01 crore subscribers

  • PLAY GRANNY IN EXTREME LEVEL

  • Cool 👻

  • Patt se headshot was my favorite part

  • Hello triggered Insaan Call of Duty game

  • Noob ha ha ha

  • Live ensan ki jai ho

  • Bro heavy💀🔥🔥🔥💀😭😭😭😭😂😂😂😂❤

  • 100M

  • Nischay bhai yaar...😢😢 Stream jis din kar rahe ho kamse kam uss raat ko to stream ko rakh diya karo yaar😢😢😢 agle din private kar dena... Raat ko aap k naya streams ya video dekh k shone jane ka maza hi alag hota hai... Pura mood thik ho jata hai raat ko😢😢😢❤️❤️❤️

  • Who else is watching at 2 am

  • Where is today stream haaaaaa🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

  • Bro , I am your big fan from Pakistan

  • Stream Kyu hatai

  • Bhai meri fatt gyi thi 1:42 😂

  • 😂Swagat to karo hamara 😂

  • Love You bhaiyaaan!❤🔥

  • I always love the Naruto background music when hes in trouble 😁😁

  • Muslim ban jai plz ap ke 12M subscriber kar do ga I am a big fan

  • 12:01 😂

  • Bhaiya aajki stream kyu private kardi . Sirf 1hr aur baaki tha 😭😭 Kal private kardete 😭

  • Bhai kyu stream delete karte rehte ho please mat kiya karo 🙏🏻

  • Nischay bhai Mene to stream bhi Nhi Dekhi or aap ne stream delete kar di 😔😔😔

  • Aaj ki Stream public kardo please maine puri nahi dheki😭😭😭😢😢😢

  • Plese un private this stream plese

  • Stream kyo private kar de

  • Aaj waali stream kyun private ki 😭😭😭😭

  • Your new Free Fire Max Live Steam is private

    • Bro please reply me why it is private

  • Main roblox wali lifestream dekh raha tha aapane bich mein private kar di

  • private kyo ki stream new wali

  • Abe roblox wali vedio kyu private kara

  • 0:01 meri hasi ruk nahi rahi

  • Nischay has become so interesting

  • 70000000000000000000000000000000000000000000000000000

  • Tu jinda hogayi? Tab to tera pati bhi jinda hogaya hoga!!😂😂😂

  • Last me esa laga train me suar awaj nikaal rhe h😂😂

  • Amazing

  • Bhai aap bikul mere bhaiya jaise lagte ho or is liye mai aaj se aap ko bhaiya Bulunga

  • Facecam is small plz make it big I watch your face not the gameplay

  • Hey I love your videos and this is the first time I am watching your video and I love this granny series please make next another escape video soon plzz....!!! And plz support my channel plzz.....!!😊

  • Nischay bahi.. I love your videos so much eventhough, I am not into games instead I am into animes but still baiyah you are really handsome and cute. Your'e videos are really funny ngl, please keep on making vidoes like these and I will never forget to see your any video ( lmao thats too much😅) anyway love you and your videos.. btw a pakistani fan here ( me). Lastly please stan bts kpop boy band.. smooth like butter.

  • 😀🙋👑

  • Bhaya please off only members mode please bhaya

  • 👍👍

  • @JEEVESH PLAYZ

  • So cute triguu thats why I love you❤❤❤😘😘

  • 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • Pls play free fire with me

  • Tha twins khelo

  • Why you did members only mode please remove it from current live stream please🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  • 1:23 death note music

  • Nice 😂

  • Pro gamer

  • Your videos are so funny and nice 😊

  • Nice bro

  • 6:16

  • 14:42 This music sounded like the chase music of The Twins horror game.

  • You are so brave 😌😀

  • Amazing, Insaan! I will never forget your videos! I love you so much. I have subscribed your channel. Keep it up, Insaan. Where do you live and how’s life going?

  • 8:25 I am laugh 🤣🤣🤣

  • 😡😡😡😡😡😡😡😡👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎🎃👹👹👺👺☠️☠️☠️👻👻👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋🤦🤦🤦🤦🤦🐊🐊🦮🐊🐊🦮🐊🐊🦬🦬🦬🦬🦬🦬🦬🦬🦬🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️🎃🎃🎃🎃🎃

  • Bhiya piyush joshi ka sath granny 3 ka game play pls

  • Pagalo wala video koi beokuph pagal hi bhejata hai,😡😡😡

  • Triggu pls play freefire pls Upload videos of free fire new freefireax has wlaso came and mythpat has also played it pls play it pls pls pls pls🥺🥺

  • Please play minecraft

  • I love that you put memes in your videos, It makes your videos more funnier

  • Live insaan not scared of granny and grandpa he is a brave person..........!

  • Please play granny 1